زیبای بی ادعا،زیبای زلال و شفاف من

تو اولین تماشاگر نمایش بارانی چشم هایم بودی و به آنها عشق ورزیدن

ای زیبای با طراوت..

تو تنها چیزی بودی که به هوای گرفته‌ی صبح عطر طراوت می‌تراوید 

نفس سردت نه تنها ناخوشایند و آزار دهنده نبود

بلکه چه خوشایند بوی آسمان را با خود به زمین می آورد

زیبای بی مانند 

تو اشکی بودی که از چشم غمگین ابر ها به زمین رسید و چه زیبا همدم اشک های دیگر نیز شد.

آب همیشه ماندگار تو تنها واقعه ای بودی که می‌توانست تمامی رنج ها را با خیسی اش بشوید!

و من چه دیوانه وار مست بوی نم دارت شدم:)

چقدر دوست دارم وقتی میباری و به شیشه پنجره‌ ضربه میزنی این معجزه بهشتی رو زمزمه کنم:

I just wanna be happier 

من فقط میخوام خوشحال تر باشم

차가운 날 녹여줘

برای اینکه روز سردمو ذوب کنه

수없이 내민 나의 손

دست های من باز ها به این نتیجه رسیدن که

색깔 없는 메아리

اکو بی رنگه!

Oh this ground feels so heavier 

اوه این زمین احساس سنگینی میکنه

I'm singing by myself 

من برای خودم آواز میخونم

I just wanna be happier 

من فقط میخوام خوشحال تر باشم..

이것도 큰 욕심일까

آیا من خیلی حریص شدم؟!

null

 

+عکس برای یک هفته پیشه..متأسفانه خیلی وقته خبری از این هوای گرفته و بارونی نیست..

+دوست دارم بارون رو بغل کنم،حتما اونم خیلی غمگینه

+این روزا درسا خیلی زیاد شدن،بدنم همش درد میگیره و خسته میشه

سرم درد میگیره 

کم اشتها شدم 

کم میخوابم

کم استراحت میکنن 

و مطمئنم دارم ضعیف و ضعیف تر میشم،همین الانشم حتی دارم از بدن درد میمیرم.

+فردا امتحان جغرافیا داریم و این معلم بی فهم و شعور میخواد چهار تا درس و که هر چهار تاشونم کلی سوال دارن رو به صورت تصویری زنگ بزنه بپرسه!!و من نمیدونم باید چه غلطی کنم..

+پنجشنبه یا جمعه میام یه سری میزنم D:

+با کامنت دادن و حرف زدنتون خوشحالم کنیدD: !

 

 
bayan tools BTSBlue&grey

دانلود موریک