از اونجایی که زیادی ترند شده گفتیم ماعم بزاریم،چی میشه مگه¿

تشریف ببرید به لینک زیر و بگید دوست دارید توی زندگی بعدی باهاتون چه نسبتی داشته باشم

همتون میگید هااا وگرنه بازم دعا میکنم سوسک بره تو شورتتون!!

حتی اگه تازه آشنا شدیم هم بگید:"

کلیک

میدونم نهایتا دوتا دونه به دستم میرسه ولی خب..اصکلی شاخ و دم ندارد._.

+تعداد قابل توجهی نیستن ولی خب خیلی خوشحالم کردن*-*

من الان جوابارو گذاشتم ولی هرکی‌ نگفته و خواست بگه دوباره آپ میکنم جوابارو:>

جواب ها:

خواهر بزرگترم یا مامانم*-*|:

جواب:خب تو آنیمایی!فقط اون پوکر اینطوری :| میدهXD

مامانت که هستم،تو زندگی بعدی هم میشمممم*-*

دوس دارم خواهر شیم

جواب:چرا که نه؟میتونیم الان هم باشیم^^

دوست صمیمیت که بتونه بهت کمک کنه وقتایی که افسرده و ناراحتی...

جواب: باشه ولی این حجم از خوب بودن تویی که نمیدونم کی هستی خیلی خوب بود برام:)

نمیدونم کی ای ولی منم دوست دارم همینطور باشم برات!

شوهر خواهرت"-"

جواب: شما بیا بگو کی هستی ببینم صلاحیت شوهر خواهرم شدن رو داری یا خیر جناب"-"\

من خواهرمو دست هر کسی نمیدم داوش!

میخوام پارتنرت باشم لنتییی: اصن نیمه گم شده خودمی تو عخش منی یونو؟TT

جواب: منم میخوام پاتنرت باشم خو عبضییی")) لاب یو اصن

(مدیونید فکر کنید این خودمم..کسی جز خودم میتونه باشه؟فقط منم که انقدر خودمو دوست دارم خو*-* فرد ایده آل زندگیم خودمم بو خودا)

هرچی تو بخوای😂😂😂

جواب:شما تشریف بیار بگو کی میباشی بهت بگم چی میخوام خو:>😂

هم خونه ایت: باهم پارتی بگیریم :)

جواب: نیمیمینیینیننییننییی موافقممم جوننن:")) بعد خونه کلش بهم ریخته بشه و هیچکدوم کونشو نداشته باشیم جمعش کنیم")

هم مدرسه ای

جواب: خیلی هم عالی و شیک و مجلسی"-"

همسایت"-" برات آش رشته میارم"^"

جواب: وااای من عاشق اینطور همسایه هاعم:]]] آشت لطفا پیاز داغ و سیر داغش زیاد باشه هااا:))

همسایه ی دیواز به دیوار😂😂😑

جواب: پس میخوای اونه بغلیم باشی و هرشب از سر صدا هایی که میکنم و داد و بیداد هام سر درد بگیری😔😂ولی نه جدن من همسایه خوبی ام*-*

همین که الان هستم😏

جواب: الان چی هستید بانو؟:")

هیونگت باشم بازم"^" ولی ایندفعه توی هاگوارتز:

جواب: سلینننن"))) وای فاااخ خیلی به شدت موافقم..هاگوارتزززㅠㅠ

من میشه بشم هرمیون و تو هری؟:> یا من رون و تو هری یاایتیتیتتیتیا

کسی که با ماشین زیرت میکنه

جواب: چرا حس میکنم تو پریایی؟

عشقم..احساساتی که بهم داری رو ستایش میکنم،خیلی قشنگن یونو؟ ")

گلکسی ارمی رو ... زیاد نمیشناسم ... حتی فکر نمیکنم تا حالا باهم صحبت هم کرده باشیم ... اما معدود افرادی هستن که من توی فضای مجازی خیلی براشون اکلیل میریزم و از نظرم شخصیت های دوست داشتنی ای دارن ؛ و تو یکی از اونایی *-* واقعا دلم میخواد میتونستیم دوست های نزدیکی باشیم ... هرچند تو همین بیان نیستیم و نخواهیم شد ... ولی به هر حال ... فایتینگ *-* 💜

جواب: و..می‌رسیم به توی کیوتتت که بدجور سافتم کردی:))چطور آدمی مثل تو فالوور من بوده و من تاحالا باهاش حرف نزدم؟!!

و منو هم اکلیلی کردی با این پیامت خببب)))

ببینید من اصلا آدمی نیستم که بخوام سرد باهاتون برخورد کنم یا ازتون دوری کنم..اگه دیدید اینکه دوست باشیم خوشحالتون میکنه بهم بگید!

شماهم بیا بگو کی هستی که هم تو بیان دوست بشیم و هم تو زندگی بعدی،هوم¿

یه کافه کوچیک تو این خیابونای بارونی دارک اکادمیایی تصور کن...تصور کردی؟"-" اوکی حالا فکر کن خودت تو اون کافه کار میکنی و یه نفر که اومده اونجا کاپوچینو بگیره باهات دوست شده"-" اون منم"-"\ نیو فرند خودمی اصلا به کسی نمیدمت"-"

جواب: بیا بغلم زنیکه‌ی خر")))

هقققق این خیلییییی قشنگ بود خیلی..من آرزومه توی یه کافه توی همچین خیابونی کار کنم:) و توی کاپوچینو  بیای ازم یه کاپوچینو بگیری!

کیوت خر

منم به کسی نخواهم داد تورا"-"!

 

خب‌..مرسی از کسایی که به حرفم گوش دادن و جواب دادن:">

و قهرم با کسایی که ندادن..

حالا بیاید بگید کی بودید:")