?What If I Told That I Love You

چی میشه اگه بهت بگم عاشقتم؟

?Would You Tell Me That You Love Me Back

توعم بهم میگی که عاشقمی؟!

?What If I You Told You That I Miss You

چی میشه اگه بهت بگم دلم برات تنگ شده؟

?Would Tell Me That You Miss Me Back

بهم میگی که توعم دلت برام تنگ شده؟:)

 

از وقتی ب دنیا اومدم چیزای مختلفی رو تجربه کردم. نمیدونم چند نفرتون وایولت رو دیدید،انیمش رو میگم،ولی من همیشه مثل اون دنبال معنای یه واژه ساده که شاید برای خیلیاتون آنچنان مشکل میاد میگشتم..

"عشق"

همیشه دلم میخواست بدونم چه شکلیه،چه بویی داره،چه مزه ای داره،بار اول فکر کردم شکل دریاست با رایحه موج ها و ساحل قشنگش

بار دوم خیال کردم شبیه جنگله با بوی نم بارون و مزه آب های زلالش

بار سوم..

بار سومی در کار نبود!

بار سوم فهمیدم عشق پیچیده نیست،بار سوم فهمیدم عشق استرس و رنج و درد نیست؛

بار سوم خیلی چیز هارو متوجه شدم

بار سوم فهمیدم عشق خیلیم پیچیده نیست،میتونه شبیه کسی باشه که هرگز سختی و مشکلی توی هم کلام شدن باهاش نداشتی 

هرگز نشد درد هاتو ازش مخفی کنی

هرگز نشد چشم هاتو ازش بپوشونی

هرگز نشد پیشش آروم نگیری!

فهمیدم لازم نبود سال ها به دنبال معنی این کلمه ۳ حرفی باشم

فهمیدم شبیه اونه.

نمیخوام موجب حالت تهوعتون بشم و خیلی رمانتیک بازی در بیارم چون خیلی زیاد اهلش نیستم ولی فهمیدم اینهمه گشتن توی عمق اقیانوس ارزش پیدا کردن یه صدف تو قلب ماسه ها رو داشت

شاید تو راه گشتن داخل این اقیانوس نفس کم آورده باشم،زخمی شده باشم،ناامید شده باشم،ولی اون صدف انقدر زیبا بود که تا چشمم بهش افتاد جامه خستگی از تنم فرار کرد!

نمیدونم قراره چه واکنشی نشون بدید..خیلیاتون بی شک باور نمی‌کنید و می‌خندید و رد میشید

خیلیاتون شاید شوکه شید

خیلیاتون هم بهم بگید احمق

اما خب حرفایی که دارم تو این لحظه میزنم نتیجه یک شب یا دو شب نیستن!

نتیجه چندین ماه صبر و مزه مزه کردن یه احساس تازه‌ان 

پس با همه وجودم از این احساس محافظت میکنم")

نمیدونم دیگه چی بگم با استرس و دستای خیس شده دارم تایپ میکنم فکرشم نمیکردم کام اوت انقدر سخت باشه سلین و هیون ری چطوری تونستید کام اوت کنید راحت؟)xD 

این وسط باید از آنیما هم تشکر کنم..دختر قشنگم")درواقع بیشتر این چیزا کار اون بود..اون تونست دوتا قلب رو بهم گره بزنه و ممنونشم!

از هیونگ و زن داداش عزیز هم تشکر میکنم که بر ما جرأتی برای کام اوت بخشیدند"-"xDD

و..فکر نکنید اهل چندش بازی ایم ما،این پست الان توسط همون بچ سم میشه کامنت هاش..

و خلاصه ک آره...مرسی:")♡