کدوم یکی از آدم های معروف برات الهام بخشه؟چرا؟

خب..

این هفت تا پسر:)

چرا؟چرا هفت تا پسر کره ای از اون سر دنیا¿

واقعا انقدر دلایل زیادی داره که نمیدونم باید چی بگم یا کدومو بگم.

دلیلی بهتر از اینکه از صفر ترین نقطه‌ی صفر شروع کردن و با اشک و عرق ریختن وایسادن جایی که الان توی عکس میبینید؟!

اونا هفت انسان واقعین،انسانی واقعی..مهربونن،صادقن،تلاشگرن،خَیرن،با استعداد ولی متواضع هستن..

کسایی که قول دادن به تموم کسایی که بهشون گفتن شما نمیتونید،ثابت کنن اشتباه میکنن و خب،می‌بینیم که چقدر زیبا ثابت کردن:) اونا باعث میشن من گریه کنم..

باعث میشن من خوشحال تر باشم،امیدوار تر باشم،قوی تر باشم

اونا با گذشته‌ی سختشون و الانه درخشانشون بمن یاد دادن هرگز نترسم..

توی هر مسئله ای:) خیلی دلایل زیادی هست..ولی واقعا دیگه جمله کم آوردم

اما..از توی بنگتن بویز یه پسری هست به نام جانگ هوسوک؛

این آدم همیشه تونسته منو بخندونه..منو شاد کنه..امیدوار کنه..با اون خنده های سانشاینیش=)))

اگه بگیم هوسوک از بقیه پسرا تو گروه بیشتر تحقیر شد فکر نکنم مبالغه کرده باشیم

بهش گفتن زشته،باید بره و اوایل دیبو حتی فن ها تولدش رو هم تبریک نگفتن!!

یادتونه توی اون لایوش؟گفت هیچ پستی برای تبریگ تولدم گذاشته نشده؟

ولی اشکالی نداره..درست میشه..  :)

دید چطوری درستش کرد؟اون حالا جی‌هوپه! جزو بهترین سولوییست های کره

پادشاه رقص کره

شاهزاده‌ی خوش استایل ما")

من همیشه سعی کردم مثل هوسوک شاد باشم و لبخند بزنم و آدم پر انرژی و مثبتی باشم دوست داشتم و دارم که ازم به خوبی یاد بشه نه به انرژی های منفی و بدی.

و اون یادم داد چنین چیزی رو=) یادم داد بتونم مهربون ترین موجود روی این سیاره باشم ولی به جاش قوی باشم و به وقتش حق خودمو بگیرم و ضعیف نباشم!

اون بمن جانگ هوسوک بودنو یاد داد:)♡