00:00

برای قلب های مرده آرزو کردن معنایی نداره

عجیبه که قلب مرده‌ی یه ستاره‌ی آرزو چطور میتونه دوباره زندگی کنه..

اگه میشد اسمت رو زندگی‌ انتخاب میکردم

زندگی دوباره برای ستاره‌ی آرزو یا..مرگ!

امشب اولین شبیه که من آرزویی دارم.. 

ستاره های آرزو نباید آرزویی داشته باشن ولی من با تو آرزو کردن و یاد گرفتم زندگی کوچک من

امشب

برای روح هامون دعا میکنم..تو حتی دعا کردن رو هم بمن یاد دادی!

پس امشب..به ستاره‌ی آرزویی نگاه میکنم که شاید مرده باشه ولی بیا با نور امید و عشقمون زنده‌اش کنیم

بیا بهش نگاه کنیم و برای روح هامون آرزو کنیم

آرزوی تو نمیدونم چیه ولی من؟آرزو میکنم روزی برسه که روح هامون توانایی جدا شدن از هم رو نداشته باشن!

وقت کمه..

چشمامو میبندم 

سه شماره میشمارم

نفس عمیق میکشم

از بین تک تک آرزو های توی دریای پر تلاطم ذهنم 

تورو انتخاب می‌کنم

حالا تصمیممو گرفتم!

من تورو آرزو میکنم:)

حتی اگه بر آورده نشدنی ترین آرزوی جهان باشی؛

 

 

راستی..بیاید آرزو کنید:")هر آرزویی ک دارید.