چگونه میتوان دوستت نداشت؟

زردی آفتابگردان در مقابل خنده هایت سر تعظیم فرود می آورد

گرمای برگ های پاییزی در مقابل آغوش گرمت ، یخ میزند.

آبی اقیانوس در مقابل زیبایی عمیق قلبت شرمنده میشود.

و اگر به من میگفتند موجودی را پیدا کن تا در تمام لحظه هایت ، اشک هایت را پاک کند، در آغوش بگیردت ،گل لبخند خشک شده روی لبانت را آبیاری کند؛ آنقدر میگشتم تا باز تو را پیدا کنم:)

 

مامااااننن..مامان گشنگم:") مامان یکی یه دونم *-*

دارم ب این فکر میکنم اگه پارسال از وبای بروز شده ، پیدات نمیکردم و برات قالب نمیزدم ..ینی هیچوقت باهم آشنا نمیشدیم؟

وای تو نمیدونی..اما من خیلیییی خیلیییی دوستت دارم و جدی بهت وابسته ام و هرروزی که نیستی به شدت دلم برات تنگ میشه:")

اگه پیشم بودی میبردمت هرجایی که بخوای، ولی نیستی. البته که من خودم کادو ام! |B🍷

ن ولی دستتو میگرفتم میبردمت همون پارک همیشگی..با شیرکاکائو و چیزایی ک دوس داریم. رو چمنا مینشستیم و تا هروقت که خسته بشیم حرف میزدیم و بعدشم میرفتیم خونه و واست کیک تولدتو درست میکردم و از اون نودلای نینی پزی که تو دوس داریD:😂

میخوام ازت هم تشکر کنم هم معذرت خواهی..

مرسی که هنوز قوی ای، مرسی که مامان منی. مرسی که هنوز چومی ای و حال همه رو خوب میکنی.

مرسی که توی حال خوبم و حال بدم تنهام نزاشتی..مرسی که یک سال تمام با اون قضیه کنار اومدی و پیشم موندی:")میدونم دیوونت کردم و کیبوردت دیگه اسم اون یارو رو میاره همشTT🥲

و ازت معذرت میخوام اگه گاهی کلافه ات کردم با نق نقام..درد و دلای بیش از حدم..غر زدنام..بچه بازیام.. یا اگه حرفی زدم که ناراحتت کرده🤝🏻

ببخشید اگه باعث شدم ب خاطر من با خیلیا دعوا کنی یا ب خاطر من حرفی بشنوی..

اما میخوام بگم..تو واقعا خاصی..مث مامانمی..هروقت بخوام میتونم بهت تکیه کنم

مث خواهر بزرگترم هوامو داری و هرررر اتفاقی که واسم میوفته اولین نفر میام به تو میگم..پس جعبه سیاهمی دیگه اره😔😂

ازت میخوام امسال بیشتر بخندی. کمتر گریه کنی

میخوام عاشق بودنو بیشتر یاد بگیری..فک کنم دو تا مون تو این مورد خیلی بهم کمک کردیم مگه ن؟:>

از خدا ممنونم که تو رو بهم هدیه داد

تولدت مبارک کوچولو ترین مامان دنیا :")🥺💖🎊

اون رزای سفیدم یکی واست فرستاد اره..گف به جاش ازت تشکر کنم که مواظبم بودی😔😂

اون کیکه هم دخترت درست کرده..فق خودت میدونی ک چه کدبانویی بزرگ کردیxD

پ.ن: قرار بود طولانی تر باشه اما..مثل همیشه بهت دروغ گفتم و حالم اصلا خوب نبود :") ببخشید3>

چون خواستم اولین نفر بهت تبریک بگم.. ۲۳:۵۹ پستو منتشر کردم=-=