دافنه،دست کم درخت من باش!

دیگر تنهایم نگذار

از طرف پنی.

null

یک نفس زندگی

از جنس رنگ

هزاران کلمه در دل سه عبارت..

null

نور

یک فانوس دریایی در وسط اعماق

شادی لحظه ای!

null

میلیون ها گل رز

بختک!

گاهی باید رفت‌‌..

null

نور

کهکشانی درون زخم هایم

یک فانوس دریایی در وسط اعماق

null

کاش من ماهت بودم

از جنس رنگ

یک فانوس دریایی در وسط اعماق..

null

جنگل اشتباهات

میلیون ها گل رز

از جنس رنگ

null

مثل خورشیدی که در اعماق تاریکی هیچوقت طلوع نمی‌کند

مارسیس مرگش را نواخت

هزاران کلمه در دل سه عبارت.

null

 

Hope Asehs

a promis

Love is gone

null

اینم از این چالش قشنگ که منبعش اینجاست=)

خیلی مثل مال بقیه که شرکت کردن جذاب نشدن اما اولی و پنجمی رو خودم دوست دارم..

یه سریاشون رو خیلی تکرار کردم چون عنوان های جذابی بودن و میشد زیاد استفادشون کرد

و این پست از دو شب پیش پیش نویسه برای همین شاید آخرین پست هر وبلاگ یه تغیری کرده باشه.

تو قسمت انگلیسی هاعم اونایی که لینک ندارن مال وب یومیکو و دارک لایت هستن که متاسفانه وب هاشون بستس"(