با نهایت احترام و پوزش

اگه فکر میکنی رشته های هنرستانی آسونن و بچه های گشاد و تنبل و احمق میرن توش و دانش آموز هاش صبح تا شب دارن نقاشی میکشن با لبخند و تفریح میکنن و عشق میکنن....

 

 

میتونی بری بمیری و کصشراتو برا خودت نگه داری و Fuck Yourself!!!

ما اگه از شما تجربی ها،ریاضی ها و انسانی ها بیشتر پاره نمیشیم کمتر هم نمیشیم!!!

برای مثال این هفته دوتا ژوژمان(امتحان عملی که توش کارامونو پاسپارتو شده تحویل میدیم)خیلییییی مهم داشتیم با یه معلم آشغال سخت گیر پدر در بیار.

فردا هم ژوژمان اصلیمونه درواقع

که تازه امتحان انسان محیط زیست هم داریم و من هیچییییی نخوندم چون از ظهر تا همین چند دقیقه پیش مشغول پاسپارتو کردن عکسای کوفتیم بودم و کمر و گردن و پا و چشم برام نمونده.

ریاضی و فیزیک هم در کنار کارای عملیمون هم داریم اگه فکر میکنی نداریم و خوش خوشانمونه!

هروقت تونستی در کنار سیصد تا کار عملی برا امتحان های تئوریت هم درس بخونی اونوقت بیا دهن آشغالدونیت و باز کن و بگو هنرستانی ها دارن کیف میکنن و خیلی بهشون آسون میگیرن!

با انتخاب رشته هنری کمرم،پاهام،گردنم و چشمام رو رسما از دست دادم و n کیلو سر هر ژوژمان کوفتی کم میکنم تازه امتحانای دیگه هم که بماند.

بعد توی عوضی میای از رشته های تجربی و ریاضی کنکور هنری که من براش ۳ سال جون کندم و میدی و رتبه خوبی هم میاری و بعد میری دانشگاه و گوز هم بارت نیست!!

چرا؟؟؟چون توی پتیاره تونستی ریاضی و فیزیک و درصد بالایی بزنی و سیستم کصکش کصشر کص مشنگ این مملکت ب همین راحتی تورو راه میده دانشگاه و منی ک از ریاضی متنفرم و توش خوب نیستم و ب جاش برا درسای تخصصیم مث سگ جون میکنم و تلاش میکنم باید بترسم ک وای ریاضی و جا نمونم یوقت ک از توی عوضی عقب نمونم؟؟؟!!!بعد بهمم میخندی و رد میشی میری؟!

با همه وجود ریدم دهن تویی که فکر میکنی هنرستانیا تنبل و خنگ و راحت طلبن و دارن کیف میکنن♡باشه؟