میخواستم ازتون یا خواهشی کنم،دوستانه یا غیر دوستانه 

ازتون،از هرکی که اینجا منو برای فالو بک دادن و فالو بک گرفتن دنبال کرده خواهش میکنم که سریعا آنفالو کنه‌.

خیلی برام عصاب خوردنه که ۵۶ نفر(حالا اصن میگیم چند تاشونم کلا کم میان بیان و اصن نیستن و میگیم حالا ۵۰ نفر)فالوور دارم و این وضعیت آمار وب منه

خب میدونم من واقعا وبم چیز خاصی نیست،و جدن برا روزمرگی نویسیه و به این دلیل زدنش که یه خاطره از این دورانی ک توشم برام بمونه..و تک تک چیزایی که مینویسم به همین دلیله حالا چه از نظر یه عده "مزخرفات" باشن و چه از نظر یه عده که لطف دارن "مفید و قشنگ" باشن.

ولی نمیفهمم یه سریاتون واقعا برای چی آدمو فالو میکنید!!

اصن چرا؟وقتی مطمئنم که حتی ستاره‌ی این وبو نگاه هم نمیکنید!

دوست عزیز،اگه منتظر فالو بک گرفتنی باید بگم چنین چیزی در کار نیست چون من اگه از محتوای وب تو خوشم نیاد هرگر قرار نیست فالوت کنم و توعم با انفالو کردن من دوستانه همه چیزو به پایان برسون.

اگرم برا فالو بک دادن به من فالو کردی که خیلی متشکرم من برای این تورو فالو نکردم که توعم بک بدی پس هم خودتو راحت کن هم منو..

یه سریا جدن فالوور واقعین و خودشونم میدونن کین،منم میدونم کین

یه سریا هم که واقعا میان مطالب رو میخونن ولی خب کامنت نمیزارن که.‌.کنچانا برام مهم کامنت نیست صرفا.

ولی واقعا چند وقته به سرم زده کل کامنت ها و لایک هارو ببندم،چون بیخود بازن.

قبول کنید که زور داره با حداقل ۴۰،۵۰ نفر فالوور این وضع آمار وبت باشه

وب منم انصافا مکان نشر چسناله و چرت و پرت نیست که بگیم خب درسته حق دارن ‌.

خلاصه‌ی کلام رو میگم؛

پلیز آنفالو کنید و هم خودتونو راحت کنید هم منو و لطفا فکر نکنید آدما مسخره‌ی شماعن 

تنکس♡