پنج تا مهارت که دلت میخواست داشته باشی رو نام ببر و بگو چرا؟

1_روانشناس بودن(مهارته دیگه؟)چون دلم میخواد به آدما با شیوه‌ای درست کمک کنم و مفید باشم.

2_کنترل عصبانیت.من واقعا وقتی عصبانی میشم فقط بلدم گند بزنم به همه چیز! تو مجازی نه خب چون بقیه رو نمیبینم ولی تو واقعیت..هرچی از دهنم در میاد متاسفانه میگم و داد و بیداد میکنم و شرایط بدی رو برای خودم درست میکنم")

3_دلم میخواد آشپزی بلد باشم.کار لذت بخشیه

4_غیر واقعی و مسخرست ولی دلم میخواست بتونم هروقت اراده کنم خودمو انتقال بدم به یه مکان دیگه و پیش آدمی دیگه،گاهی جدن بهش فکر میکنم.چون گاهی وقتا نیاز دارم فقط یه جا باشم و جایی ک هستم نباشم..(چی بهش میگن؟شیفت کردن؟یه همچین چیزی)

5_نقاشی رو بوم و نقاشی با آبرنگ.اصن کاری لذت بخش تر از این؟!نه اصن داریم؟؟

من عاشق این هنرم..عاشقشم ینی:))))بهم آرامش میده نگاه کردن به نقاشی ها و دلم میخواست یادش بگیرم،و خواهم گرفت:]♡