چه چیزی هست که دلت میخواست بقیه دربارت میدونستن؟

خب چیزای زیادی هست

ولی شاید دلم میخواست بدونن من آدم بی تفاوتی نیستم فقط تو دنیای واقعی به دلیل یه سری مانع ها و مشکلات برام سخته احساسات واقعیمو نشون بدم

چیزی که میگم‌نمیدونم از خود راضی بودن یا از خود تعریف کردن یا چیه ولی یه حقیقته و من انکارش نمیکنم و میگمش 

من آدم فوق العاده مهربونی‌ام،دل رحمم و دل نازک ولی این مهربونی راحت نیست و سخته..برام گاهی بد تموم شده

گاهی خودمو فراموش کردم بخاطرش

گاهی فقط حال بقیه برام مهم بود بخاطرش

میدونم اشتباه کردم ولی من همینم،مهربونم و دل رحم

اما این مهربونی سخته..چون باید قبول کنی تو باید مهربون باشی حتی اگه بقیه نباشن!

و این هم بهم حس های خوب داد و هم بد

مهربونی بهترین خصوصیت منه و من دلم میخواد این خصوصیتم گاهی بیشتر از چیزای بدم دیده بشه¿

پس سنگ خطاب شدنه یه آدم مهربون براش حکم مرگ رو داره..

دلم میخواست اینو بقیه بدونن(آدمای دنیای واقعیم بیشتر)

 

 

پ.ن:میدونید..جنگ سختیه بین باز گذاشتن کامنت ها و نزاشتن آن"-"

همیشه وقتی پست میزارم با خودم کلنجار میرم سر این

پ.ن۲:به روز های ملکوتی عوض شدن قالب نزدیک می‌شویم..