𝑪𝒍𝒊𝒌

من کسی هستم که تو وقتی تنهایی بهش زنگ میزنی

کسی ام که تو ازش استفاده میکنی اما هیچوقت مالک اون نیستی

من کسی ام که لمس میکنی،ولی هیچوقت نگهش نمیداری!

و تو کسی هستی که من هرگز واقعا نمی‌شناسمش

میدونم اونی نیستم که تو واقعا دوستش داری

فکر میکنم به همین دلیل هستش که من هرگز تسلیم نشدم

چون من میتونم بهت همه‌ی چیز هایی رو که میخوای بدم

ستاره ها و خورشید رو،اما هنوز،من کافی نیستم..

همه‌ی چیزی که من واقعا میخواستم اون نگاه توی چشمای تو بود

که انگار از قبل میدونی که من عشق زندگیت هستم

مثل اینکه خودت هم میدونی که هیچوقت خداحافظی نمیکنی

ولی من متعلق به تو نیستم:)

من متعلق به تو نیستم،متعلق به تو نیستم

من بیشتر میخوام

من بیشتر میخوام،ولی من متعلق به تو نیستم

و نمیتونم عقیده‌ی تورو تغیر بدم

ولی تو هنوزم مال منی..

پس بهم بگو وقتشه که برم

چون میدونی که نمیتونم تنهایی این کارو بکنم

تنها چیزی که از تنهایی خوابیدن سخت تره

خوابیدن با روح توعه

همه‌ی چیزی که من واقعا میخواستم اون نگاه تو چشمای تو بود

که انگار از قبل میدونی من عشق زندگیت هستم

مثل اینکه خودت هم میدونی که تو هیچوقت خداحافظی نمیکنی

ولی من متعلق به تو نیستم..

باید میدونستم که این عشق بی معنیه

۱۵ جین گل رز

تمام کارایی که کردم

برای اینکه متوجه نشی

باورم نمیشه که تورو انتخاب کردم

بر سر همه‌ی دوستام

این چه کاری بود که کردم؟!

و در آخر؟

فقط واسه "مال تو نبودن:)"

پ.ن:به گوش هاتون یکم اکلیل و زیبایی هدیه کنید.

پ.ن۲:بلههه بازم پست،اما خب فعلا توی استراحتم خوشبختانه،امتحان بعدیم که شیمی باشه دوشنبس و وقت دارم براش:>

پ.ن۳:خیله خب اولش خواستم کامنتارو ببندم پشیمون شدم.چون خب بیکارم،و میتونم حرف بزنم باهاتون،یکمم حوصلم سر رفته پس..حرفی بود میشنوم:">

درسته در راستای پست نمیشه چیزی گفت ولی همینطوری بیاید حرف بزنید ببینم چطورید،امتحانا چطور پیش میرن؟