بزارید از همبن تریبون اعلام کنم کههه...

 

 

 

 

 

 

 

لعنت به کسی که جرات نداره و میشینه دوتا فیلم ترسناک تو یه روز نگاه میکنه^^

واقعا دارم میمیرم.جدی میگم.جدی ام.

از یکی دو هفته‌ی پیش دختر همسایمون که از من دوسال بزرگتره و آخرین بار هم راهبه و آنابل دو رو باهم دیدیم آنابل ۳ رو پیدا کرد.

و مایی که بعد از دیدن قسمت دوم آنابل به جد و آبادش فحش بستیم و قسم خوردیم که دیگه از این غلطا نکنیم،تصمیم گرفتیم قسمت سومش رو هم نگاه کنیم!

و از یکی دو هفته پیش این بچ هی اینطوری بود که:

نمیای؟نیام؟میای؟بیام؟

و بلاخره امروز کرمشو ریخت.

که خب..بنظر من واقعا قسمت ۲ ترسناک تر بود.هرچند که توی این قسمت سر یه صحنه من رسما یه جیغ بلند از ته حلقم در اومد و با محکم‌ترین توان خودم دست اون بدبخت رو فشار دادم و چسبیدم.

ینی اینطوری بودیم که:

من:رکسانا،خیلی دوستت دارم.(در حالی عادی بهم فحش میدیم.)

اون:منم عاشقتم بخدا،ببخشید زیاد گوه خوردم.

وای فقط باید فحش هامون به هر شخصیت توی فیلم رو یکی ضبط میکرد ینی..سم خالصصصص😂😂😭حیف ک نمیشه اینجا گفتشxD

بعد از اون شام خوردیم و قرار شد من یکم بیشتر بمونم خونشون

بعد اون برگشت با یه نگاه شیطانی سمتم گفت:نظرت چیه احضار یکم ببینیم؟*-*

من:پایتم داداش*-*

بعد چیزی که میگم رو فقط تصور کنید.

تصور کنید دوتا بدبخت ترسو تو یه اتاق کاملاااا تاریک درحالی که گوشی رو جلوشون تکیه دادن و بهش خیره ان توی هم گره خوردن،چشماشون از حدقه در اومده بیرون و زیر لب بسم الله بسم الله میگن.

تصور کردید؟حالا پاره شید.

حقیقتا نمیفهمم با این حجم از ترسو بودن چرا چنین شت هایی میخورم.*زیر چشمی به کمدش نگاه می‌کند.

خلاصه که....واقعا وضعیتم خرابه که دست ب دامن اینجا شدم=]

هلپ می=]

حقیقتا غلط کردم=]]]]

 

.