1_ستاره ها چه حسی بهت میدن؟

من کلا سرم زیاد توی آسمون و کهکشان و کلا دنیای اون بالاست و یه مدت هم میخواستم نجوم شناس شم و هنوزم عاشقشم..!

ستاره هارو که میبینم حس آرامش خاصی رو توی وجودم حس میکنم،یه آرامش به شدت نایاب:)و یاد یه آدم خاص هم میوفتم..

2_پنج تا از خوشگلای بیان اونایی رو که عکسشونو دیدی بگو/:

ودف؟/=

اینجانب عکس هیچ بنی بشری را تا به حال در بیان ندیده است پس خودمو میگم یاع یاع|:✌(خودشیفته ذهنته فرزندم!)

3_رنگی که توصیفت میکنه؟

بلو:)

آدمای زیادی رو دیدم گفتن آبی و برای تقلید از اونا نیستااا

کلا از وجودم حس آبی رو میگیرم..

حس میکنم یه اقیانوس به شدت عمیق و بزرگ وسط وجودمه

اقیانوسی که گاهی تصمیم میگیره ببلعتم و ذره ذره جونمو تصرف کنه و گاهی تصمیم میگیره تموم وجودمو خنک کنه:)

اقیانوسی که توش آدمای زیادی تصمیم گرفتن خشکش کنن ولی خب نتونستن..

من آبی ام:)!

*آهنگ Colors هالزی پلی می‌شود.

اوری تینگ ایز بلوووو😂💙

4_اگه میخواستی به بچه ات از بین منطق و احساس چیزی یاد بدی،کدومو بش یاد میدادی؟

منطق خوبه،خیلی هم خوبه

منطق نجاتت میده گاهی

منطق از ب فنا رفتنت جلوگیری میکنه

ولی من به بچم احساس رو یاد میدادم.خیلی هارو دیدم که از احساس به عنوان یه ضعف بزرگ یاد میکنن اما به نظر من احساس چیزیه که تورو میتونه تا عرش برسونه!

و اگه برای هر آدمی حرومش کنی هم میتونه تورو از همون عرش محکم بکوبونه به زمین.من بهش یاد میدم با احساس ترین موجود این دنیا باشه تا بتونه هم بهتر درک کنه زیبایی های این دنیارو و هم به انسان کامل تری تبدیل بشه

و اینم بهش یاد میدم که احساساتش رو خرج هر کسی نکنه!

5_دوست داشتی قاتل باشی یا مقتول؟:/

مقتول/:

چون من نمیتونم کسیو بکشم!'-'

6_بویی که بهت آرامش میده

بوی نم بارون:)

7_منو دوست داری؟D:

از روزی ک اومدی وبم کمکم کردی تورا دوست میدارم مهربونه کیوت:")

8_یه سوال از خودم میتونی بپرسی:"/

آمممم..

چرا...فقط میخوام بدونم چرا حرف مردم انقدر برات مهمه؟!

..Finish..

منبع:آنیما*-*

دعوت شده توسط:سلین*-*