Cross my heart, hope to die

به جون خودم قسم!

To my lover I'd never lie

هیچوقت به عشقم دروغ نمیگم

 He said be true,I swear I'll try

اون گفت رو راست باش،قسم میخورم دارم تلاشمو میکنم 

In the end,it's him and I 

آخرش اون میمونه و من

!He's out  his head,I'm out my mind

اون دیوونست و من هم به جنون رسیدم!

We got that love,the crazy kind

ما اون عشق رو داریم،نوع دیوانه کنندش رو

I am his,and he is mine 

من مال اونم و اونم برای منه

In the end,is him and I

تهش فقط من و اون میمونیم

 

 
bayan tools Halsey_G-EazyHim&I

دانلود موریک

+گایز من عاشق نشدم باشه؟!فقط این آهنگ هالزی خیلی کراش بود نتونستم مقاومت کنم گفتم باید این تیکشو که به طرز نابود کننده ای روش قفلم رو بزارم"))

یکی نیست بگه بچ ساعت یک شب برو کپه مرگتو بزار نشستی برا من پست میزاری؟!

وقتی فردا صبح از شدت خواب آلودگی چشات باز نمیشدن همو میبینیم:)

عاااو و راستی..اون ترنده رو که رفتید دیگه نه؟🧹