خب این چالش همونطور که میدونید خیلی محبوب شده و منم دیگه نتونستم مقاومت کنم گفتم منم برم اینو..

این چالش زیبا از وب هیونگ محترممهD:

منبع

باشد که خداوند بمن توانی دهد که تا آخر ادامش بدم:")

null

~روز اول:

_درباره ده سال بعدت بنویس. چه کسایی توی زندگیتن؟ چه شغلی داری؟ چه عاداتی خواهی داشت؟ توی اوقات فراغتت چیکار میکنی؟ کجا زندگی میکنی؟

اونموقه من ۲۵ سالمه..واو!تصور یه چومی ۲۵ ساله و قیافش و رفتار هاش و سلیقه هاش یه کوچولو برام سخته چون من در گذر زمان زیاد تغیر کردم یونو؟

ولی خب..

من هنوز یه دختر قد بلند با موهای مشکی و چشمای عسلی و رفتار هایی عجیب و عصابی داغان خواهم بودXD

احتمالا طراح لباس و عکاس شده باشم و یا برند خودمو زدم یا دارم توی شرکت ها و برند های دیگه کار میکنم 

هرروز میرم عکاسی میکنم،از مردم،از خیابون ها،از هر چیزی که واقعی تره!

بعد از پایان ساعت های کاریم همراه با کسی که الان و بی شک اونموقه هم بازم کنارمه میریم یه کافه گرم و کوچیک و قشنگ با دکور چوبی که بوی عود میده و باهم کیک شکلاتی و قهوه میخوریم و راجب روزمون صحبت میکنیم و من همش غر میزنم که خیلی خسته میشم و اون میگه کم نق بزن و دعوام میکنهD":

بعدش میریم کتابخونه مثل هرروز 

و شب..خب اگه همخونه باشیم تا صبحش فیلم میبینیم و من طبق معمول وسط فیلم خوابم میگیره:" یا اگرم نبودیم که با غمی فراوان میگیم نخود نخود هرکه رود خانه خود:")😂💔

واقعا یکی از بزرگترین هدف هام نگه داشتن این آدم توی زندگیمه

و..بی شک آدمای فیک رو از زندگیم پرت کردم بیرون،جرعت و جسارت و توانایی نه گفتن رو به طور کامل کسب کردم 

دیگه از تاریکی نمی‌ترسم 

دیگه زود اشکم در نمیاد

دیگه زود از کوره در نمیرم

دیگه چومی بزرگ شده:)

توی اوقات فراغتم بی شک میرم کتابخونه با همون اصکل مورد نظرXD :")

یا میرم تو پرورشگاه ها برای بچه ها کادو میخرم و باهاشون ساعت ها بازی میکنم..

گفته بودم من میمیرم برا بچه ها؟؟")

توی تهران زندگی میکنم،شایدم خارج..معلوم نیست¿ اگه اونور باشم بی شک یا توی لندن زندگی میکنم یا فرانسه 

اگرم نشد که..تهران") توی یکی از اون محله های آروم و قشنگ و تمیز

دوست دارم خونم نزدیکای خیابون ولیعصر باشه:"))اونجا قشنگ ترین جای تهرانه بنظرم 

و..هنوز عاشق و مست بارونم،هنوز دیوونه‌ی پنیر پیتزا و لواشک های ترش و ملسم 

هنوز با دیدن برف چشمام برق میزنن 

هنوز یه آرمی ام:) و هنوز هالزی،تیلور سوییفت،سلنا،سم اسمیت و مارگو رابی رو تحسین میکنم و عاشقشونم!

هنوز هنذفریم همیشه از گردنم آویزونه

هنوز یه دختر ساده ام که به همه لبخند میزنه=)

من هنوز چومی ام.. ~ دختری با موهای موج موجی=)XD