بهترین نصیحتی که تاحالا بهت شده چی بوده؟بهش عمل هم کردی؟

!Love yourself 

جدن این یکی از بهترین نصیحت هاییه که بهم شده..چون خوب میدونم نصف مشکلاتمون میتونه به دلیل عمل نکردن به این جمله باشه

خیلیا تا میشنونش میگن این ینی خودشیفتگی و مسخرست و سادست و این دیگه چیه؟خودمونو دوست داشته باشیم؟شوخیت گرفته؟

ولی مگه چه اشکالی داره عاشق خودمون هم باشیم؟چطور میتونیم برای بقیه جون بدیم و بمیریم اما ذره ای نمیتونیم خودمون رو بخاطر اینکه تا اینجا با وجود تک تک درد ها رسیدیم دوست داشته باشیم!؟

اولین و آخرین کسی ک برامون میمونه خودمونیم ولی نمیتونیم خودمونو دوست داشته باشم؟

و..راستش حدود ۴۰ درصد فقط تونستم بهش عمل کنم و واقعا دارم سعی میکنم به دستش بیارم:")

و یه چیز دیگه ام بود که یه تیکه از ورس هوسوک توی Lothar than bombs بود که می‌گفت:

اون تاریکی همه جا هست،ازش نترس!

که خب راستش من اینو هروقت تو یه جای تاریک قرار میگیرم با خودم تکرار میکنم..برام خیلی خاص و خوب بوده واقعا:)و همیشه سعی کردم بهش عمل کنم..و یادم باشه اینو.

null