درباره سه عادت مفید و سالمی که داری بنویس و بگو چه چیزی بهت انگیزه میده که ادامشون بدی؟

من از نمک متنفرم و غذا های پر نمک و دوست ندارم،به عبارتی اصلا نمک مصرف نمیکنم مگر اینکه چی بشه..مثلا غذا دیگع واقعا بی مزه باشه

به مسواک زدن خیلی اهمیت میدم،یه شب مسواک نزنم میمیرم

و حتمااا،حتما! حتی اگه زمین به آسمون برسه من باید یه روز در میون یا هرروز برم حموم"-"نرم اصن دلم میخواد خودمو بندازم تو سطل آشغال"/

و خب زنده موندن و سلامت موندنم دلیل انجام دادنشونه:"

null

درباره کاری بنویس که الان انجامش میدی اما قبلا نمیتونستی و برات سخت بوده.چطور تونستی موفق بشی و توانایی انجام دادنش رو داشته باشی؟

خب..من قبلا از کاردستی درست کردن و نقاشی کشیدن خوشم نمیومد من اصلا حوصله این کارا رو نداشتم تو دوران ابتدایی و حتی تا کلاس هفتم هشتم نهم هم مامانم برام کاردستی های مدرسه‌ام و درست میکرد.

نقاشی کردنمم که افتضاح بود اصلا یه وضعی..XD

ولی خب من حالا بدون نقاشی یاد گرفتن و انجام دادنش هیچم!

و خب رشتمم ک توش پر از کارای عملی و به قول معروف این کاردستی هاست پس..آره موفق شدم یوهووو:>>>

و،احتمالا به مرور شخصیتم که به کلی عوض شد باعث شد به این چیزا علاقه مند شم و بتونم انجامشون بدم؟

null

اگه میتونستی یه برنامه تلوزیونی بسازی،داستانش درباره چی بود؟

این یکی از سخت ترین سوالات این چالش بود..

چون زمینه علایق من زیادی گستردس 

من به مسائل اجتماعی علاقه دارم

به نجوم علاقه دارم

به هنر علاقه دارم

به موسیقی علاقه دارم

به زندگی نامه ها علاقه دارم

به برنامه های آشپزی هم علاقه دارم"-"

ولی خب..به عنوان یه نوجوونی که تو سخت ترین دوران زندگیشه

دلم میخواد راجب نوجوان ها و افسردگی ای که ممکنه در طول دوران نوجوونیشون بهش دچار بشن و مشکلاتشون برنامه ای بسازم تا یکم راجبشون آگاهی رسانی بشه و کمتر اذیت شن.

تا شاید یکم این مغز های کوچک زنگ زده دچار تحول شن..نه؟

null

+خب خب بر طبل شادانه بکوبید که این چالش و بلاخره تمومش کردمممم🙂😂😭💔

ینی پدرم در اومدااا..فکر نکنم هیشکی به اندازه من انقدر طول داده باشه این چالشو

+کامنت هارو بعد از قرن ها میخوام باز کنم..با اینکه میدونم هیچی‌نمیگید؛ولی خب..بازه کامنتا دیگه،همین:")