Je veux

singer name

music image
Made By Farhan

اگه به من یه سوییت توی هتل پنج ستاره ریتز بدین،نمیخوامش

جواهرات برند شنل بدید،نمیخوامشون!

بهم یه لیموزین هم بدید،میخوامش چیکار؟

اگه به من خدم و حشم بدید به چه دردم میخوره؟

یه عمارت مجلل در نوشاتل بدید،مال من نیست!

حتی اگه برج ایفل رو به من ببخشید،به چه کارم میاد؟

من عشق و شادی و خوشحالی میخوام

این پولت نیست که منو خوشبخت میکنه

من میخوام وقتی میمیرم دستم روی قلبم باشه..

بیا باهم آزادی منو کشف کنیم

پس همه کلیشه هاتو فراموش کن!!

به زندگی واقعی من خوش اومدی:)

من از  رفتار های مودبانت خسته شدم،واسم غیر قابل تحمله!

من با دست غذا میخورم،من اینجوری ام

من بلند بلند حرف میزنم و با همه رو راستم،منو ببخشید

دو رویی رو دیگه تمومش کنید،دیگه از اینجا میرم!

منو نگاه کنید،هیچ دلخوری ای ازت ندارم

من این مدلی ام=)

 

"عاشق این آهنگم.. و خب،حرفای دلمه کاملا پس آره شبیهمه:")"

و من دوتا آهنگ میزارم چون یکی دیگه ام هست..

null

 

 
bayan tools My symphony

اون عالی نیست..ولی تلاششو میکنه

اون آدم خوبیه،ولی دروغ میگه

اون به خودش سخت میگیره 

اون شکسته ولی از کسی کمک نمیخواد

اون آشفته‌اس ولی مهربونه

اون بیشتر وقتا تنهاست

اون‌ ترکیبی از همه اینهاست..

 

null

این چالش

پ.ن۱:دوتا آهنگ و میتونستم بزارم واقعا یکی نمیشد..:"

پ.ن۲:ب آنشرلی نزدیک نشید ماینه..اصن اگه نمیدونید من چ شکلی ام برید این بشرو نگاه کنید باشه؟نمیدمش مال منه مخصوصا اون دختره تو عکسی ک گذاشتم خداحافظ.

پ.ن۳:دارم یکی یکی چالش هایی ک باید انجام بدم و میرمD: