یونگیاااا،مردک پیشولیِ کیوت خنده لثه اییی=")))تولدت مبارک!

*توجه نکنید ک بازم با تاخیر پست گذاشتم..من همیشه با تاخیر تولد آدمارو تبریک میگم اه‌.*

اول بزارید بگم این پسر شیرین شوگری چیکار با زندگی من کرد..

خب کار خاصی نکرد:/xD

فقط باعث شد بخوام از قوی بودنش استفاده کنم..ازش یاد بگیرم!خیلی وقتا وسط روزای سختم وقتی به زندگی این آدم نگاه کردم با خودم گفتم "هی..اون تونست،قوی بود موفق شد..پس توعم باید بتونی!"> "

مین یونگییی،مرسی که انقدر قشنگ میخندی،مرسی که با صدات آرومم میکنی،مرسی که قوی ای:")))مرسی که شور خفن بودن و هات بودنم در آوردی..

تو کیوت ترین،شکری ترین و عسلی ترین پیشی دنیایی پسر!

۲۹ سالگیت مبارکمون آگوست دیD:♡

بازم بر طبق عادت با اینکه‌ قرار نیست اینو ببینی میخوام بگم کههه:

مراقب خودت و خنده هات باش همیشه")

null

 

ولی ما میدونیم که پشت اون نقاب خفن طورت یه گربه‌ی خوابالوی شکری خوابیده یونوووو؟

*از اونجایی ک سافت استنم توقع ندارید روی هاتشو براتون ب نمایش بزارم ک هوم¿*

پ.ن:از همین تریبون استفاده میکنم و دوباره تولد ننه نکبتم رو هم بهش تبریک میگممم*-*