~بِمآنَد بَرآیِ یآدِگآرシ︎~

------------------------------------

نو بشویم

نه تنها لباس هایمان

نه تنها خانه هایمان

بلکه دل هایمان؛

دنیایمان،هرچقدر خاکستری

اندکی رنگ بهار به خود بگیرد=)

نو شدن دنیا هایمان مبارک.

null

خب..۱۴۰۰ سال عجیبی بود برای من،من توی ۱۴۰۰ رشد کردم،بزرگ شدم،شکستم،جوونه زدم،و هزاران تجربه و احساس دیگه برام رخ داد.

۱۴۰۰ برای من هرگز فراموش نمیشه یادم نمیره توش بزرگ شدم اندازه چندین سال!

دلم میخواد ۱۴۰۱ برای تک تکمون همین باشه.

نمیگم توش فقط بخندید،نه!توش اشک بریزید،گریه کنید،بشکنید،تا یاد بگیرید

تا تجربه کنید

تا بفهمید ته هر شکستگی همینه،نو شدنه

تا بفهمید دنیا تا بوده همینه

دلم میخواد زیبا ترین لبخند هارو توی ۱۴۰۱ بزنید=)

دلم میخواد زیبا ترین لحظات رو بسازید 

دلم میخواد گرد و غبار از دلاتون پر بکشه و بره..

هرکدومتون اگه دنبال یه شروع جدید بودید برای تغیر زندگیتون تا به حال،این یه شروع جدیده:")

امیدوارم دلای کوچولوی قشنگتون شاد باشه تو سال جدیددد^^

و امیدوارم اگر تا به حال دلخوری ای از من به دل داشتید تا به حال از یاد ببرید:>

دوستتون دارم♡

-۱۴۰۰/۱۲/۲۹-