فکر میکنم خیلی متزلزلم

که قبل از سن قانونی نوشیدن بمیرم

و من خیلی درگیر اخبار شدم

که کی از من خوشش میاد و کی از تو متنفره

انقدر خسته ام که ممکنه

از کارم استعفا بدم و زندگی جدیدی رو شروع کنم

و اونا خیلی ناامید میشن

چون اگه زیاد براشون فایده ای نداشته باشم چی میشه!؟

از هفده سالگی متنفرم

رویاهای لعنتی نوجوونیم کجاعن؟

اگه یکی یه بار دیگه بهم بگه

از جوونیت لذت ببر میزنم زیر گریه

از خودم دفاع نمیکنم 

دلواپسم و چیزی نمیتونه کمکم کنه

و ای کاش قبلا این کارو میکردم 

ای کاش مردم بیشتر دوستم میداشتن

تمام تلاشمو کردم تا بهترینمو بزارم

و این همه‌ی تشکریه که ازم میشه؟!

بی رحمانه ناراحتم

مردم میگن اینا سال های طلایی زندگیمه 

اما ای کاش میتونستم ناپدید شم

تزلزل درونی خیلی طاقت فرساست

خدایا! بیرون از اینجا خیلی وحشیانست..

**

احساس میکنم هیچکس منو نمیخواد

و از جوری که برداشت میشم متنفرم

فقط دوتا دوست واقعی دارم

و جدیدا یه عصبی به تمام معنام 

چون عاشق کسایی ام که ازشون خوشم نمیاد

از هر آهنگی که مینویسم متنفرم

من باحال و باهوش نیستم

حتی نمیتونم پارک دوبل بکنم

**

یه شخصیت شکسته با یه قلب شکسته دارم

اینجا خیلی وحشیانست..

و خدایا..! حتی نمیدونم از کجا شروع کنم

I fucking hate you

+میخوام از طرف خودم جایزه مود ترین آهنگ دنیا رو به این آهنگ اهدا کنم.

انقدر موده که..نمیدونم اصن

++من خوبم"-"و گذاشتن این دلیل بر بد بودنم نیس^^