خب من اینو راستش خیلی وقت پیشا دیدم ولی گفتم بزار حالا چیزی نگم عیبی نداره مگه چیه خب؟یه تیکه از یه متن داغون و سادست دیگه تو که نویسنده نیستی حق کپی رایت داشته باشی!

ولی امروز فهمیدم خیلی از فعالیت های این چنل اصکیه!

و تصمیم گرفتم منم از حق خودم دفاع کنم گفتم چرا که نه؟بلاخره هر آشغالی ام کع باشه تو نوشتیش چومی،پس یه چیزی بگو.

متن بالایی که میبینید یه بخشی از یکی از پست های منه که اگه خونده باشید میدونید کدوم رو میگم و واقعا برای من زور داره که یکی همینطوری بیاد یه تیکشو برداره بزاره تو چنلش،اصن این چیزایی که من اینجا مینویسم برای این کارا نیست

به دو دلیل:

۱_چیزای دلی خودمن

۲_لایق و قابل این چیزاهم نیستن

پس دلیل اینو متوجه نمیشم

نمیتونم بگم کسی خارج از بیان این کارو کرده چون من اون پست رو فقط توی بیان گذاشتم جای دیگه ای نبوده پس یکی از فالوور های همین وب لطف کرده چنین کاری کرده.

من نه عصبانی ام نه ناراحتم نه چیزی فقط خواستم اون دوست عزیز بفهمه که کپی کردن نوشته های آدم اونم اینطوری کار خیلی جالبی نیست و نخواستم فکر کنه خیلی زرنگه.

همین.لطفا بزارید آدما اینجا با خیال راحت بنویسن!

 

پ.ن:حالا از ایناعم که بگذریم باید بگم من امروز رسما رها شدممم،البته نه کاملا،دوشنبه آخرین امتحانمه که دینیه و آسونم هست یه مرور ساده باید بکنم 

شنبه هم که ژوژمان داریم باید کار تحویل بدیم پس آره.. یکم میتونم احساس آزادی کنم")حالا بیاید بگید حال دلاتون چطوره