۱.خودت را معرفی کن.

روحی ظاهرا آزاد و رها-اشاره به mbti-چومی هستم.بسیار حساس ب فرکانس صدا ها و یک انسان غیر قابل پیش بینی که نیاز به تنفس مقادیر زیادی موسیقی،گل و گیاه،کهکشان و آغوش دارد.دارای توانایی کنکاش شخصیت ها و احساسات به صورت بی وقفه.ترجیح دادن آرامش و سکوت به هیاهو و شلوغی و صد البته یک روح آغشته به معجون عجیب احساسات.

***

۲.یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی

درک و به سرعت متوجه شدن احساسات دیگران

***

۳.رنگ مورد علاقه‌ات چیست و چرا؟

من بفنش و آبی رو فعلا بیشتر از بقیه دوست دارم ولی در کل رنگ های مورد علاقم رنگ های پاستلی‌ان.رنگای آروم و لطیف که چشم و نمیزنن و آرامش میدن:"]

***

۴.داستان پشت اسمت چیست؟

اسمی که باهاش اینجا شناخته میشم رو میگم🤝🏻

خب یه طورایی به معنای اسم اصلیم هم برمیگرده.البته من حتی شک دارم درست باشه تلفظشxDولی همینطوری همون چیزی که شنیدم رو نوشتم.

چومیون اگه بر طبق تلفظ من درست باشه معناش میشه نورانی که میشه معنای اسم اصلیم که تقریبا دوسال میشه فکر کنم که این اسم و برای خودم گذاشتم.بعد خلاصه‌اش کردم و شد چومی.حالا ام یکی از دوستان خلاصه ترش کرده و بهم میگه چوxDاره خلاصه..

***

۵.دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟

من واقعا دوست دارم کل دنیارو ببینم و انتخاب یکم سخته برام..پس نمیتونم فقط یدونه بگم"-"

فرانسه:چون از سبک معماریش و مکان های دیدنی و وایب قشنگی که این کشور میده لذت میبرم

ژاپن:چون دلم میخواد حداقل یک بار شده درخت های شکوفه گیلاس این کشور رو ببینم و زیرشون قدم بزنم"]

ایتالیا:از معماری و تمدن این کشور هم بی نهایت لذت می‌برم.

رومانی:دلم میخواد قلعه دراکولا رو داخلش ببینم و البته که این کشور پر از شور و نشاط و جریان زندگیه.و دوباره معماری این یکی ام بی نظیره

انگلیس:اصن همه چیز این کشور تو یا لول دیگست..برند های طراحی لباسش،فشن شو هایی که میزاره،و این سبک مدرن خفنش!

***

۶.کارتون مورد علاقه‌ات چیست؟

من توی بچگیم خودکشی میکردم با کارتون و انیمیشن واقعا اما الان نمیدونم چرا یادم نمیادTT

تو بچگیام یادمه کورالین رو خیلییی دوسش داشتم هنوزم دوست دارم ببینمش نمیدونم چرا خوشم میومد ازش با اینکه واقعا با روحیات من جور نیست"-"

و..واقعا یادم نیست الان چ چیزی مورد علاقمه ولی فکر کنم آنشرلی

***

۷.میخوای وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟

*Eror 400*

من با ۱۶ سال هرچقدر به اینکه قصد دارم در آینده به عنوان چه کسی وارد جامعه بشم فکر میکنم نمیتونم به نتیجه درستی برسم..چیز های زیادی هستن که دوست دارم انجامشون بدم

دوست دارم صاحب کافه رویاییم باشم،(همونی که توش هم کتاب فروشی داره هم گل فروشی)از طرفی هم دوست دارم مربی مهدکودک باشم،دوست دارم طراح لباس باشم،دوست دارم عکاس باشم،نویسنده باشم،باور کنید هیچکس رو مثل من نمیتونید پیدا کنید که بخواد همه شغل های عالم رو داشته باشه🙂😂

ولی فعلا طوری که دارم میبینم قراره عکاس باشم و میشم.از طرف والدین عزیز هم رسما تایید شد که من کنکور هنر میدم و به دانشگاه عکاسی یا گرافیک میرم:]پس..میخوام یه عکاس باشم که طراح لباسه(!)

***

۸.نکته مورد علاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟

دانشگاه همونقدر که به چشمم ترسناکه جالب هم هست.

شاید خنده دار،پیش پا افتاده و مسخره بنظر برسه اما از اینکه توی دانشگاه لزوما مجبور نیستی یه نوع فرم مشخص بپوشی،همه شبیه هم نیستن و به ناخن لاک زدن و اینطور چیزا گیر نمیدن.این برام جالبه

اما مهم ترین چیزش کمتر شدن فشار و حجم درسی نسبت ب مدرسه‌است،میدونم دانشگاه هم سختی های خودش رو داره اما از مدرسه بهتره بازم.

در کل دوسش دارم 

***

۹.فصل مورد علاقه‌ات چیست و چرا؟

زمستون..زمستون!!! من حالم تو زمستون عالیه،عالی هم نباشه یه وایب قشنگی توش میگیرم.حس میکنم خنکای هوا،اون سوز استخون خرد کن،باد های وحشتناکی که نزدیک خونمون میوزه و صبح های یخ بندونش به عمل وجودم رخنه میکنه و خنکش میکنه..

علاقه شدیدم به برف هم که دو چندانش میکنه.در کل تو زمستون جونم خنکه")

***

۱۰.غذای مورد علاقه‌ات چیست؟

من از غذا های خیلی چرب و روغنی و سنگین متنفرم واقعا.چیزایی مثل چلوگوشت،آب گوشت،قرمه،(قرمه سبزی نه!)جگر و اینطور چیزا..چون خیلی زود سیر میشم و دل درد میگیرم دلم میخواد یه غذای سبک و در عین حال خوشمزه بخورم.

یچی مثل نودل،پاستا،لازانیا و اینطور چیزا؛امااا..هر چیزی که توش پنیر پیتزا باشه رو من میخورم:))

***

۱۱.از چه چیزی میترسی و چرا؟

از اینکه کسایی که دوسشون دارم و برام مهمن رو از دست بدم،اینکه یکی از عزیز ترین هام تا ابد حسرت بخوره و زندگی ای که میخواد رو نداشته باشه

اینکه قضاوت شم و در آخر اینکه نتونم به قول هایی که دادم عمل کنم.

***

۱۲.دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟

نه به هیچ وجه،من حیوانات رو دوست دارم‌ اما تنها از دور و در خودم توانایی مراقبت ازشون رو نمیبینم.

***

۱۳.تعطیلات مورد علاقه‌ات چیست و چرا؟

تصور خاصی از یه تعطیلات درست درمون ندارم چون تا ب حال همشون کسل کننده و تکراری بودن ولییی..

دلم میخواد دست خودم+دوربینم+یه بنده خدایی رو بگیرم برم شمال و کل سه ماه رو اونجا بمونم.هزاران هزار عکس از دریا و جنگل ها و کلبه های چوبیش بگیرم.

زیاد خرید کنم و غذاهای محلی اونجارو امتحان کنم.کتاب بخونم،پیاده روی برم و زیر بارون بمونم و صبح ها بعد مدت ها یه صبحونه درست حسابی بخورم:")

***

۱۴.یک فانتزی مورد علاقه‌ات را بنویس.

زدن یه نمایشگاه عکسTTخیلی دوره فعلا البته~

***

۱۵.لباس مورد علاقه‌ات چیست و چرا؟

گشاد گشاد گشاد..گشاد و آزاد و راحت.هیچ جوره با لباس های تنگ کنار نمیام دوست دارم لباس هام گشاد باشن و رنگ های ملایمی داشته باشن،از سبک جدید پیروی کنن و هم شیک باشن و هم جلب توجه نکنن.در کل دوست دارم لباسم نشون دهنده شخصیتم باشه

***

۱۶.بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟

از هیچی نترسم،برم جلو و به هرچی میخوام برسم و یه زندگی آزاد و پر‌ آرامش داشته باشم..

***

۱۷.پنج تا چیز جالب درباره من:

لازمه بگم از این سوال چالش میترسیدم چون نمیدونم باید چی بگم؟

هرچقدر فکر میکنم میبینم من چیز جالبی داخل خودم ندارم واقعا.دیگه ما هرچی به ذهنمون برسه بیان میکنیم:

~زیاد راجب اتفاقات و چیزایی که ممکنه رخ بدن و همینطور پیامد هاشون فکر میکنم.مثلا دارم تو خیابون راه میرم،یه بچه رو میبینم که داره لبه جدول راه میره.با خودم فکر میکنم اگه الان بیوفته چی؟سرش میخوره به جدول؟یه میوفته روی آسفالت؟سرش خون نیاد یوقت!اگه بیوفته گریه میکنه یا پا میشه باز راه میره؟

و از این دسته فکر ها..گاهی هم انقدر منفی و بد میشن ک آرامشم رو ازم میگیرن.

~هم کم حرفم هم پر حرف،معمولا به چشم آدم هایی که نمیشناسنم موجودی زیادی منطقی و خشک و ساکت بنظر میام.

~به راحتی میتونم وانمود به دوست داشتن آدما بکنم(همون نقش بازی کردن)

~قیافه شناس قهاری هستم.

~دیگه چیزی ب ذهنم نمیرسه^^

***

۱۸.چه چیزی خوشحالت میکند؟

خیلییی زیادن خب..ولی چیزایی که به ذهنم میاد الان ایناعن:

~بارون و هوای ابری

~خوشحال کردن بقیه

~نوشتن،حتی شده چرت و پرت!

~ادم هایی جدید با شخصیت هایی متفاوت و تامل برانگیز 

~خریدن لوازم تحریر 

~آهنگ های جدید

~اتفاقات غیر منتظره خوش آیند،در کل تنوع.

~هنر،موسیقی و معماری های مختلف

~عکس گرفتن از بقیه

***

۱۹.چه چیزی ناراحتت میکند؟

~آدم های کوته فکر و احمق

~تعصبات نابجا

~قضاوت و به سرعت نقش قاضی رو ایفا کردن

~توضیح دادن رفتار و اخلاق خودم به دیگران و توجیح خودم

~انسان های خودبین و خودشیفته

~زیر سوال رفتن خودم و حمله کردن به عقاید و علایقم!!

~غمگین و ناراحت بودن عزیزانم

~اجبار

~فقر

***

+ممنون از ایشون بابت این چالش و ممنون از سلین بابت دعوتش:">

++اعتراف میکنم حتی نمیتونید تصور کنید برای جواب دادن سوال ۱۷ چقدررر وقت تلف کردم و فکر کردم..xD

+++عکس پست نزدیک ترین عکسی بود که میتونستم به خودم پیدا کنم.