نمیتوانم دقیق بگویم که کجا بود،

اما میتوانم به قطع بگویم  که تو در دلم لبخند نشاندی.

 

سلام کله نارنجی کله پوک کله خراب کله نخودی.

سلام اصکل شماره ۱،دیوانه‌‌ی ردی با آهنگای ردی تر از خودت،خدای فیک،دختری با خنده های کر کننده،سلام ثنای من")!

اول از همه میخوام ازت معذرت بخوام بابت این تاخیر خجالت آور توی تبریک گفتن میلاد قشنگت.میبخشیم دیگه؟

و دوم..فقط خدا میدونه امروز/دیروز چه روز قشنگ و فرخنده ایه برام.

فکر میکنم هیچوقت اونطور که باید بهت نگفتم که چقدر برام عزیزی و چقدر دوستت دارم نه؟برای همین شاید تعجب کنی بخاطر لبخند پت و پهنی که الان روی لبه و دارم ذوق میکنم..

فکر کنم اولین باری که وبت رو دیدم رو یادمه،اولین باری که باهم هم صحبت شدیم و اولین باری که فهمیدم تو نسخه کپی شده ای از منی.

و میتونم بگم که تو از اون روز،روزی که اسم وبت آتلانتیس یا یه همچین چیزی بود ک یا قالب آبی داشت قدر هزاران سال تغیر کردی.

نمیتونم دقیق بهت بگم چه تغیری اما من اونو میبینم

از شلیل گرفته تا ثنا یا روح نارنجی یا خدا یا هر چیزی،تو فصل های زیادی رو پشت سر گذاشتی

فصل هایی سرد و یا حتی گرم،روز هایی خزون یا حتی آباد و سبز.

نمیدونم تا چه حد گردش فصل های عمرت رو دوست داشتی

تا چه حد از روز های عجیبت راضی بودی

اما دارم تلاش میکنم چیزی که توی قلبمه رو با کلمات بیرون بیارم و بهت بگم

بگم که برام مهم نیست چقدر از بودنت و ثنا بودنت راضی ای،من امروز شاد ترینم که پاتو روی زمین ما گذاشتی و بهمون افتخار دادی کنارت باشیم!

ثنا همه چیزت برای من خاصه..اخلاقت،حرف هات،خنده های کر کنندت،جیغ جیغ های کیوتت تو ویس هات،اون صدای پر از انرژی و بلندت،انرژی پایان ناپذیرت،مودی بودنت،سلیقت توی انتخاب آهنگ،دنیای خیالی ای که توی ذهنت ساختی و من میتونم به ذهن باب اسفنجی تشبیهش کنم.(xD)

آدمی مثل تورو هرگز توی ۱۶ سال عمری که از خدا گرفتم ندیدم و نخواهم دید ثنا

تویی که تو اوج درد و اشک بقیه رو بغل میکردی،میخندیدی براشون و جویای حالشون میشدی،بهشون انرژی میدادی و برای کوچیکترین چیز ها ذوق میکردی

و شب ها در نهایت جسم خستت توی رخت خواب میوفتاد و آهسته نفس میکشید،و سکوت..همه چیز سکوت بود.

من همه چیز رو راجب تو میدونم کله هویجی،راجب افکارت،احساساتت،رویا بافی هات،غم هات،و دغدغه هات.

میدونی چرا؟چون تو شبیه ترین موجود به منی.

شاید انرژی بی نظیر و مهربونی و باحال بودن بیش از حد تورو نداشته باشم‌ اما من و تو شبیهیم 

و اینو درست توی اولین مکالممون متوجه شدیم!

نیمه سیب...گاد..یادته لعنتی؟😂

حالا که بهش فکر میکنم میبینم چقدر خاطره باهم داریما..*لبخند عمیق و یکم بغض

خب..بهر حال..زیادی احساسی شد.*قورت دادن بغض

تک تک خاطرات و روز هایی که باهات داشتم رو دوست دارم‌ ثنا.

از اون ویس هات گرفته که توشون عر میزدی و پرده گوش طفلکیم جر می‌خورد تا اون ۲۰۰ تا پی امی که یهو از ناکجا آباد به واتساپم سرازیر میشد و من میدونستم که اینا نمیتونن کار کسی باشن جز توی بچ^-^

از اون فحش هایی که بهم می‌دادیم گرفته تا اون قربون صدقه هایی که بهم میرفتیم و بعدشم میگفتیم اگه الان بقیه اینارو ببینن رو جفتمون بالا میارن...

از اون عر هایی که میزدیم وقتی می‌فهمیدیم یه شباهت دیگه بهم داریم:

+وای وای وای..پشماممم..توعمممم؟؟؟!!

_وای مسنستستثنصنصتشش نهه..

و اون وقتایی که عنسرده میشدی و باهم دپ میشدیم..😔

تو همه جوره پایه تمام اصکل بازی ها و رد دادگی های من بودی و هستی

هیچوقت جلوت از نشون دادن خود واقعیم،نقص هام،احمق بودن هام،خنگ بودن هام،مشکلاتم و شکاف هام خجالت نکشیدم چون از ته ته قلبم یه چیزی بهم میگفت که تو میفهمی..تو میدونی!

و تو چقدر با این دونستن ها،فهمیدن ها و چیزی نگفتن ها به این آدم دیوونه کمک کردی!

چقدر با شبیه من بودن ها بهم دلداری دادی.

باید ازت ممون باشم؟درسته.

باید ازت بخاطر تموم وقتایی که  کنارم بودی و تحملم میکردی ممنون باشم

بابت تموم اون اتک هایی که مستقیما به قلبم میزدی و باعث میشدی برای یک روز کامل احساس خوبی نسبت به خودن داشته باشم و حس کنم آدم جالبی ام..!

بابت تموم خنده هایی که باهم کردیم و لبخند هایی که بهم هدیه دادی

بخاطر بودنت ممنونم ثنا:)

تو همون نور نارنجی ای هستی که وسط یه عالمه غبار میتونه وارد شه و به آدم شادی و یه دنیا خنده رو هدیه بده

تو همون آدمی هستی که میتونه دستتو بگیره،یه لیوان موهیتوی خنک وسط آفتاب تابستون به دستت بده و تورو ببره به رنگارنگ ترین سرزمین ها

تو معنی واقعی رنگ نارنجی ای ثنا:")

اما ازت یه خواهش دارم..گاهی تیره شدن این طیف رنگی رو بپذیر.

گاهی بیخیال آدم ها شو

گاهی به جای گرفتن دست دیگران دست خودت رو بگیر،خودتو به سرزمین های رنگی رنگیت ببر،برای خودت آواز بخون،به خودت از اون حرف های قشنگ دل آب کنت بزن و خودتو بغل بگیر.

چشم های جادویی قشنگتو تو آیینه ببین و خودت رو تحسین کن

روزایی که خسته ای بخواب،کل دنیارو به فاکت بگیر و بخواب.

تو تختت بمون و انیمه ببین

پاشو برقص و نگران نباش

اشتباه کن و خودتو سرزنش نکن

تجربه کن!

عاشق شو،رها شو،بترس،پرواز کن،اوج بگیر،اشک بریز،بخند،عصبانی شو،شکست بخور،پیروز شو،بشکن،ترمیم شو،زندگی کن،زندگی کن،زندگی کن،زندگی کن=)

تو یه روح آزادی ثنا،هرگز توی قفسی که افکار اشتباهت و انسان ها برات میسازن نرو.

تو یه پرنده کوچولویی وسط آسمون نارنجی

پرواز کن..و از سقوط نترس.ترس از سقوط از خود سقوط ترسناک تره!

و اینو یادت نره که تو یه انسانی،انسانی که برخلاف چیزی که دیگران میبینن لطیف و مهربونه،پس از اشتباه کردن نترس قشنگ من!!

برو تو دل همه چیز..تجربه به دست بیار و خودت رو بشناس و بهش افتخار کن.

اعتماد به نفس داشته باش و خودت رو دست کم نگیر،هیچ کاری سخت تر از بند آوردن اشک انسان ها نیست!تو توی اون موفق شدی،از پس بقیه چیز ها هم بر میای!

و در آخر..

برات سال ها خنده،آرامش،هیجان های جدید،روز های خاص،انیمه های جدید،کامیون ها نودل،مانگا های مختلف،و شادی بی پایان آرزو دارم♡

ممنون که به دنیا اومدی نارنگی من.

سقوطت از ستاره‌ی دنباله دار آسمون مبارک روح نارنجی

-از طرف نیمه سیب تو.

پی نوشت:تو یه خری.

پی نوشت ۲:اگه کامنت ندی میکشمت.جدی میگم

 

Matilda, you talk of the pain like it's all alright

متیلدا، تو جوری راجب درد حرف میزنی انگار هیچ اشکالی نداره

But I know that you feel like a piece of you's dead insidе

اما میدونم تو احساس میکنی ی بخشی از تو مرده

You showed me a power that is strong еnough to bring sun to the darkest days

تو بهم قدرتی رو نشون دادی که ب اندازه کافی نیرومنده تا نور رو ب تاریک ترین روزهات بیاره

It's none of my business, but it's just been on my mind

این ب من مربوط نمیشه، اما ذهنم درگیرشه

 

You can let it go

تو میتونی رهاش کنی

You can throw a party full of everyone you know

تو میتونی ترتیب ی مهمونی بزرگ رو بدی و تمام اون کسایی ک میشناسی رو دعوت کنی

And not invite your family 'cause they never showed you love

و خانوادت رو دعوت نکنی چون هیچوقت بهت محبت و عشق ندادن

You don't have to be sorry for leavin' and growin' up, mmm

تو نباید برای ترک کردن و جدا زندگی کردن از اونا متاسف باشی

You can see the world, following the seasons

تو میتونی جهانو ببینی، فصل ها رو پشت سر بذاری

Anywhere you go, you don't need a reason

هر جایی ک میخوای بری، واسش نیاز ب دلیل نداری

'Cause they never showed you love

چون اونا هیچوقت بهت عشق ندادن

You don't have to be sorry for doin' it on your own

تو نباید ب خاطر اینکه مسیر خودتو میری متاسف باشی!