خنده های شیشه پاک کنی،غر زدن های پر سرعت و کیوت،داد های بنفش،نودل خودن به دهن آب انداز ترین روش ممکن،بوس ها پروازی،جوک های گاه و بی گاه و بابا بزرگی،شیطنت های بی وقفه،حمایت،عشق،محبت..

null

من نگفتم دارم راجب کی حرف میزنم ولی شما فهمیدید نه؟:)

کیم سوکجین،کسی که شک ندارم حداقل یه بار تونسته از ته ته دل بخندونتتون

جالبه،من جز سوکجین هیچکس و ندیدم که با خندیدن هاش هم خندم بگیره

انگار که این پسر پیش از تولدش یه قرص خنده آور قورت داده و تا لب باز میکنه خنده های خودشو روی لبای ما میپاچونه..

یکی دیگه از فرشته های زمینی که شک ندارم بودنش روی زمین برای بهشتی ها مشکل ایجاد میکنه!

نمیدونم از چیش بگم..از صدای بهشتی لطیفش؟

از مهربونی بی اندازه و سادگی بی پایانش

از انرژی و شادی رنگین کمونیش؟جالبه که این آدم انرژی و شادی درونش رو حتی لا به لای نوت های موسیقیش هم جا میزاره:))♡

چطور میشه عاشقش نبود وقتی یه بار با صداقت و زیبایی تمام با اون لحجه‌ی کیوت انگلیسیش گفت:

..I'm the Moon and Army is my Earth

ماه قشنگ ما حالا ۳۰ سالش شده..باور میکنید؟:)

سوکجینی ۳۰ ساله که روی این زمین در لباس انسان زندگی میکنه 

ورلد واید هندساممون،کسی که اون اوایل با پول هاش برای بقیه پسرا غذا میخرید و حمایتشون میکرد و حالاهم برای همشون نقش یه پناهگاه امن رو داره ۳۰ سالش شده و حاضرم قسم بخورم سوکجین پر انرژی ترین و زیبا ترین انسان ۳۰ ساله‌ی دنیاست!

نمیدونم چرا هرچی مینویسم بازم یه چیزی کمه.. 

شاید به خاطر اینه که من نمیتونم لبخند هاشو توصیف کنم

چشماش موقع خندیدن و صدای بی نظیرش رو توصیف کنم؟

لبخندی که با رنگای رنگین کمون رنگ آمیزی شدن

چشم هایی که ستاره ها توشون شهری به بزرگی آسمون ساختن

و قلبی که عشق تا ابد توش صاحب خونست..

بازم میدونم که اینو نمیخونی(نه پس میخوای بخونه:/)ولی ممنونم سوکجینا

که حالمو خوب میکنی و میخندونیم و بهم مورد اعتماد بودن رو یاد میدی:)

تولدت مبارک الهه‌ی زیبایی آرمی!🌙🤍

null

 

 

 

 
bayan tools JinMoon